Friday, June 29, 2007

Musicbox

Обичам го тоя пич с ябълката!!!
Това с противодействията беше най-умното нещо, което съм правила от доста време насам.
Едното подейства; сега чакам и другото.
Мдам, а един друг симпатяга - James Yorke - пък е казал друго нещо, стойностно за да бъде споменато в случая:
"The most successful people are those who are good at plan B"
Толкова съм горда от себе си!


На морето съм му била липсвала. (едно птиченце ми каза).
Нормално - от 4-5 години не сме се виждали.
Горкото.
Не мога и тази година да го разочаровам.
Имам големи планове - през яденето на марули (така де с един куршум два заека) до цвета на плажната ми рокля... но от мен да мине няма да плаша и малкото си читатели с огромния потенциал истеричност, заложен дълбоко в мен, без право на обжалване.
(За съжаление това няма да е възможно за един конкретен читател, който наскоро си купи билет за първите редове..)

Оф, стига стига вече за това море.

Винаги съм искала да си имам музикална кутийка.

1 comment:

mimz said...

Вече имаш. :)
Приятно прекарване на морето. Аз не обичам.