Saturday, June 09, 2007

За гаргите и хората


Тъкмо се връщам от пазар и искам да ви разкажа за ефекта на пеперудата:
Всеки човек като е малък си има своите детски мечти.. какъв да стане като порастне. .. Едни искат са станат космонавти, други лекари, трети модни дизайнери.
И тъй като мен ме е страх от високо и от кръв - си избрах третото.
Шегувам се, разбира се, исках да стана дизайнер незнам поради каква причина, но.. рисувах модели по цял ден.
Естествено като порастнах тази моя мечта се разби на пух и прах и станах счетоводител. (Разбира се, аз обичам да наричам тази професия временна грешка на природата и да си вярвам че един ден ще се занимавам все пак с дизайн; други видове дизайн, свързани с компютри и фотошоп.)
Ениуей, край на предисловието, развръзка:
Отивам аз днес на пазар и откривам огромната катастрофа, която моето отказване от дизайнерството е предизвикала.
Все още размишлявам и не мога да преценя- хората ли са се побъркали или гаргите.
Надявам се разбирате накъде клоня.. или хората са луди да носят такива шарени, лъскави, недоскроени дрехи и обувки, или има някаква нечувана миграция на гарги към нашия край, и целта на хората е просто да ги сплашат.

Със сетни усилия успях да открия (и присвоя) последния за цивилизацията ни едноцветен панталон, и един скромно шарен топ, (обувки за съжаление нямаше) пък нека ме кацат гаргите!!!

No comments: