Wednesday, March 21, 2007

Inside of Love



| "It is better to be hated for who you are than to be loved for who you are not."

Незнам дали има нужда да казвам нещо повече..
Днес попаднах на тази мисъл и нямаше как да не се позная ..
Смело мога да заявя, че много мои познати ме мразят. И 89% от останалата част .. не ме харесват..
Хиляди пъти предпочитам да е така, отколкото да се правя на нещо, което не съм, но хората ще харесат.

.. Защото в крайна сметка има една малка малка част,
която ме харесва и ме обича .. ( дори и/особено/ когато най-малко очаквам)
Каквато съм. Без преструвки. Мен.
Крещяща, кикотеща се, истерична, параноична, добра, лоша, слаба, дебела, синя, червена,
усмихната, тъжна..

said enough.

И няма как да не добавя за финал: Нямам нужда от много приятели
//
Ала такива, че сврака ли кряка,
гръм ли удари, свят ли помръкне

даже и в гроба да знаеш,
че някой рови земята да те измъкне!

No comments: