Friday, March 09, 2007

Като сме без-делници да не сме без празници..

Тази седмица се преработихме!
Два празника един след друг и ни един официален! ...
А работната седмица можеше да свърши още в сряда:
четвъртък - осми март, ден на жената;
петък - ден на майстора.
Аз съм и двете. Искам да си празнувам и двете пък!
Ето дори и ще си го докажа:
Жена съм понеже не познавам майстора на късия разказ.. демек не можеш да ми затвориш устата.
{Естествено под нивото ми е да използвам неуместни доказателства като: имам цици и се гримирам, щото и Азис има цици и се гримира ама .. той почива на 2-ри февруари...}

А съм майстор на много неща..
мога примерно да изкарам всекиго извън релси за отрицателно време..
това си е изморителна професия - имам нужда от почивка..

Вместо това обаче съм в офиса и с колежката ми можем спокойно да си организираме състезание по най-продължително подпиране на лява и на дясна ръка ...
Добре поне, че новия колега пак реши, че му е топло и се разхвърля . Три пъти 'ура'!

No comments: