Saturday, August 11, 2007

Now that it's raining more than ever, Know that we still have each other

Събота късен следобед.
След като за пореден път събрах дъжда по софийските улици, мога спокойно да се излежавам в леглото и да разсъждавам над жизнено важния въпрос - аджеба, колко пъти мога да изслушам 'Umbrella' на Rihanna?* ..
*не е намек за дъджа и липсана на чадър в дамската ми чанта днес. въпреки че много звучи като такъв.
всъщност просто песента ме кара да мисля за нещо.. или по-скоро - някого.. ..
За щастие препиването с фрапе и последвалото гадене и виене на свят не успя да помрачи щастието ми от два факта:
Първо: бъбренето няколко часа с една приятелка, довело до сериозни заключения от моя страна, че не само моя свят е крив. И още по-важното
(честно казано, това доста ме успокои..) - всички мъже съмнително много си причличат. И не, съвсем нямам предвид, че всички са чудни райски създания, пърхащи с крилца и развяващи ореолчета!
И второ и много важно: най-сетне се сдобих с 'Как да гледаме философски на живота'
на Джеръм Джеръм.
Мдам, този пич е доста добър, щом успява да ме задържи да правя нещо повече от половин час без да ми омръзне (за четенето на книгата, иде реч). Така де..

No comments: