Monday, July 24, 2006

loud and proud

Еех, каквото и да си говорим..прекарах хубав уикенд...
даже смея да кажа много хубав..
незнам дали е заради това или заради промишленото количество въглехидрати под формата на вафли, което унищожих днес, но яко ме е хванала лиготията..
Какво да напиша..
..днес е ден в който обичам всички..
Сутринта през целия половин час на идване към офиса слушах Sixteen на No Doubt..
Нямам търпение да стане 18:00 за да я слушам още половин на връшане!!
Друго интересно...днес разбрах че с Израел сме в една часова зона.. хората там са много мили :)
(Целувки, Марина!!)
Сега като се замисля искам да изпратя целувки на още доста хора...
(както вече казах-днес обичам всички)
Те си знаят кои са.. единия нека има късмет да не ми донесе мидичка от морето!
Хех.. сега като се замислих те половината ми познати са на море... нищо де, един ще ми донесе мидичка, друг пясък, трети солена вода...
Айде стига толкова за сега, ще ида да тормозя някого. Пълна съм с енергия (и ирония)!
Evil!Evil!Evil!

No comments: